دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

خدمات سئو چيست؟ و چه کاربردي دارد؟ مي‌دانيد روزانه کاربران به چه ميزان از فروشگاه‌هاي آنلاين خريد مي‌کنند؟ فرقي ندارد کسب و کار شما در چه مرحله‌اي باشد، سئو و استفاده از خدمات سئو يکي از مهم‌ترين مواردي است که بايد به آن توجه ويژه‌اي نشان داد. در دسترس بودن اينترنت باعث شده است که کسب و کارهاي مختلف برنامه و پل مشخصي براي رسيدن به نتايج اول گوگل داشته باشند.

خدمات سئو شامل موارد مختلفي مي‌شود که از مهم‌ترين اين موارد مي‌توان به مشاوره سئو، سئو تکنيکال، سئو داخلي، سئو خارجي و لينک سازي اشاره کرد.

منظور از سئو داخلي، بهينه سازي تمامي مواردي است که در داخل سايت قرار دارد، مواردي مانند بهينه سازي عنوان‌ها، بهينه سازي محتوا و ... . در سئو خارجي تمرکز اصلي سئوکار روي تمامي فرآيندهايي است که در بيرون از وب سايت اتفاق مي‌افتد. در فرآيند سئو تکنيکال تمامي مواردي که به بهبود و افزايش درک گوگل از ساختار وب سايت کمک مي‌کند، افزوده مي‌شود. به عنوان مثال استفاده از استراکچر ديتاها، استفاده از سايت مپ، ساختار مناسب صفحات، ساختار مناسب دسته‌ بندي‌هاي مقالات و ... همه در سئو فني جاي مي‌گيرند.

خدمات سئو سايت

منظور از خدمات سئو و بهينه سازي؛ تمامي فعاليت‌هايي است که به وسيله‌ آن شما مي‌توانيد نتيجه و رتبه دلخواه خود را در صفحه نتايج گوگل کسب کنيد. استفاده کردن از خدمات سئو يک کارکرد اصلي براي شما دارد و آن هم رشد رتبه‌هاي وب سايت شما خواهد بود.

مي‌دانيد در هر ثانيه چند ميليون سرچ در موتور جستجوگر گوگل پردازش مي‌شود؟ پتانسيل موتور جستجوگر گوگل در حال حاضر آنچنان بالا است که برخي از کسب و کارها تمام سرمايه گذاري خود را روي کسب جايگاه بالاتر مي‌گذارند. در حال حاضر کاربران محصولات مورد نظر خود را پس از جستجو در گوگل خريداري مي‌کنند. هر وب سايتي که جايگاه مناسب‌تري داشته باشد شانس فروش محصولات بيشتري را خواهد داشت.

در حالت کلي خدمات سئو سايت را مي‌توان به صورت زير تعريف کرد.

مشاوره سئو

دريافت مشاوره سئو از اشخاصي که به عنوان نفرات برتر در حوزه سئو هستند همواره مي‌تواند جايگاه کسب و کار شما را به نقطه‌هاي بالاتر ببرد. يک مشاور سئو به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه‌ترين زمان ممکن به جايگاه بالاتري در نتايج گوگل برسيد. بسته به آن که ميزان تجربه و دانش کارشناس سئو به چه ميزان است، هزينه دريافت مشاوره مي‌تواند متفاوت باشد.

سئو داخلي سايت

يکي از خدماتي که توسط سئوکاران ارائه مي‌شود خدمات سئو سايت است. در on page seo خدماتي مانند موارد نام برده شده در ادامه ارائه مي‌شود.

  • استراتژي لينک سازي داخلي سايت
  • توليد محتواي سايت
  • بهينه سازي صفحات سايت
  • بهينه سازي صفحات مقاله سايت
  • بهينه سازي عنوان صفحه
  • اپتيماز کردن عنوان صفحه
  • اپتيماز کردن متا تگ صفحه
  • اپتيماز کردن تصاوير سايت
  • اپتيماز کردن آدرس صفحات سايت
  • و ...

سئو خارجي سايت

از ديگر خدمات سئو سايت مي‌توان به سئو خارجي اشاره کرد. در سئو خارجي تمرکز روي تمامي فعاليت‌هايي است که بيرون از وب سايت انجام مي‌شود. يکي از مهم‌ترين معيارها براي کسب رتبه در حال حاضر استفاده از استراتژي‌هاي مناسب سئو خارجي است. سئو خارجي شامل موارد مختلفي مي‌شود که از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره کرد.

  • لينک سازي خارجي
  • فعاليت در شبکه‌هاي اجتماعي
  • ثبت وب سايت در ابزارهاي گوگل، مانند سرچ کنسول
  • ثبت سايت در دايرکتوري‌ها
  • و ...

سئو تکنيکال

مناسب بودن سئو فني سايت از جمله مواردي است که بايد در قدم‌هاي اوليه شروع فرآيند سئو به آن توجه داشت. يک کارشناس تکنيکال سئو سعي مي‌کند با درک ساختارهاي سايت به بررسي دقيق اشکالات سايت بپردازد. در بخش سئو فني وب سايت موارد مختلفي وجود دارد که فرد متخصص بايد به درستي اين موارد را مورد بررسي قرار دهد. در ادامه به مهم‌ترين خدمات سئو فني مي‌پردازيم.

  • افزايش سرعت لود سايت (Speed Site)
  • ساخت سايت مپ (Site Link)
  • استفاده از بردکرامب در تمامي صفحات (bread Crumb)
  • ساختار مناسب صفحات
  • کم کردن حجم صفحات
  • ساختار آدرس دهي درست صفحات
  • بهبود عملکرد تجربه کاربري سايت
  • و ...

لينک سازي

با اين که لينک سازي را مي‌توان جزو خدمات سئو داخلي و همچنين خارجي به حساب آورد، اما به اين نوع خدمت مي‌توان به صورت مجزا نيز نگاه کرد. گوگل به وب سايت‌ها ارزش و اعتبار بالاتري اختصاص مي‌دهد که وب سايت‌هاي ديگر آن را پيشنهاد کرده باشند؛ منظور از پيشنهاد کردن آن است که وب سايت از ديگر وب سايت‌ها داراي بک لينک باشد، هر چه تعداد اين بک لينک‌ها بيشتر باشد سايت ارزش و اعتبار بيشتري در نظر گوگل خواهد داشت.

لينک سازي را مي‌توان به دو دسته لينک سازي داخلي و لينک سازي خارجي تقسيم بندي کرد.

چرا نياز به خدمات سئو سايت داريم؟

همان طور که گفته شد، بازاريابي با استفاده از موتورهاي جستجو در حال حاضر بازار بسيار داغي دارد و مخاطبان تقريبا بيش از نيمي از نياز خود را از طريق اينترنت بر طرف مي‌کنند، همين موضوع باعث شده است که کسب و کارهاي مختلف اقدام به سئو سايت خود کنند. در صورتي که خدمت‌هاي سئو به درستي به کسب و کاري داده شود، آن کسب و کار خواهد توانست در مدت زمان کوتاهي فروش و رشد چندين برابري را تجربه کند.

فرآيند سئو يک وب سايت

وابسته به آن که وب سايت در چه مرحله‌اي باشد، فرآيند سئو و بهينه سازي آن مي‌تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلي فرآيند بهينه سازي يک وب سايت از مرحله اول را مي‌توان به صورت زير در نظر گرفت.

  1. تحليل وب سايت
  2. تحقيق کلمات کليدي
  3. سئو فني
  4. توليد محتوا
  5. لينک سازي
  6. اجرا و پياده سازي موارد مختلف سئو

معرفي چند برند نام آشناي دنياي سئو

شرکت‌هاي مختلفي در حال حاضر در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت فعاليت دارند، در ادامه به بررسي چند شرکت شناخته شده سئو در تهران و مشهد اشاره خواهيم کرد.

آژانس خلاقيت وب سيما

آژانس خلاقيت وب سيما يکي از بزرگ‌ترين و حرفه‌اي‌ترين مجموعه‌هاي سئو محور در ايران است. اين شرکت در حال حاضر با برندهاي مختلفي همکاري مستقيم دارد.

آژانس خاتون

يکي از شرکت‌هاي برند در زمينه طراحي سايت و سئو اين آژانس است. اين مجموعه با استفاده از نيروهاي خلاق توانسته است پروژه‌هاي خود را به درستي به پايان برساند.

شرکت پرند

اين مجموعه بيش از 20 سال است که در زمينه طراحي سايت و سئو وب سايت فعاليت دارد، محل اصلي اين شرکت در مشهد واقع شده است. مجموعه پرند با شرکت‌هاي مختلفي در زمينه سئو، سوشال مارکتينگ و ... همکاري دارد.

سئو سايت با جواد ياسمي

مجموعه جواد ياسمي در حال حاضر متشکل از 15 نفر نيروي متخصص در زمينه سئو، طراحي سايت و سوشال مارکتر است. اين مجموعه فعاليت رسمي خود را در مشهد و در سال 1395 آغاز کرده است. يکي از عالي‌ترين خدمات سئوي که مي‌توانيد دريافت کنيد از مجموعه جواد ياسمي است. تمامي وب سايت‌هاي که در اين مجموعه براي بهينه سازي ثبت شده‌اند در حال حاضر به عنوان ليدر بازار شناسايي مي‌شوند.

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : خدمات,سئو,چیست؟, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 6:06

خريد ملک در ترکيه

به جرات مي توان گفت که استانبول يکي از راه هاي خوب و سود آور براي سرمايه گذاري در املاک و مستغلات به حساب مي آيد.

در اين بين بسياري از مشتريان بين المللي در هنگام خريد ملک در استانبول با مسائل مختلفي روبه رو مي شوند.اما اين مشکلات و موانع را به راحتي مي توان به يک مشاوره خوب و مناسب حل کرد و يک خريد عالي و هيجان انگيز انجام داد.

يکي از هدف هاي دولت ترکيه در سال 2012،سرمايه گذاري گسترده در املاک و مستغلات مي باشد.اين کار باعث  جلب توجه سرمايه گذاران خارجي براي خريد ملک در ترکيه و به ويژه استانبول شده است.

در پي اصلاحاتي که در قانونگذاري مربوط به سرمايه گذاري در املاک شده است،خريدن ملک و سرمايه گذاري در آن را آسان تر کرده است.

در اين قانون گذاري جديد،اصلاحاتي مانند ثبت زمين،قانون رهن و بازنگري و... گنجانده شده است که کار سرمايه گذاري در زمينه ملک و مستغلات را در ترکيه آسان تر مي کند.

بسياري از نظر سنجي ها نشان مي دهند که بخش املاک و مستغلات ترکيه،به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا به حساب مي آيد و علاقه جامعه جهاني نسبت به آن افزايش يافته است که در نتيجه توانسته است سرمايه زيادي را جذب کند.

 

4imt_z6.jpg

 

خريد ملک در ترکيه

 

 

 


نکات مهم قبل از خريدن ملک در استانبول

اگر شما قصد  خريد خانه در استانبول  را داريد،بايد قبل از اين که هر اقدامي در باره آن انجام دهيد،درباره آن به صورت کامل تحقيق کنيد.به طور کلي بيشتر شهروندان خارجي مي توانند به خريد ملک در استانبول بپردازند اما بهتر است قبل از انجام اين کار با کنسولگري خود مشورت کنيد.بعد از تحقيقات لازم و هنگامي که تصميم گرفتيد مايل به خريد چه نوع آپارتماني هستيد،احتياج داريد تا مشاوره هاي لازم براي اين کار را دريافت کنيد.براي اين کار مي توانيد با بست هوم تماس بگيريد.

به اين نکته نيز توجه داشته باشيد که دفتر اصلي شرکت بست هوم در استانبول مي باشد و اين شرکت فعاليت خودش را از سال 2017 آغاز کرده است و همچنين توانسته است با ارائه مشاوره هاي کاربردي در زمينه هاي مختلف،ده ها قرار داد موفق را در کارنامه خود به ثبت برساند.

در صورتي که قصد خريد ملک در استانبول را داريد،مي توانيد از طريق واتساپ با شماره تلفن 00905523082146 تماس بگيريد و براي مشاوره و هماهنگي با کارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

به طور کلي تيم حرفه اي بست هوم قرارداد هاي شما را به صورت مستقيم با شرکت هاي سازنده تنظيم مي کند و شما را براي اخذ سند،اقامت ترکيه و ديگر اقدامات لازم ياري مي کند.

 

 

خريد خانه در استانبول

 

 

 


چند نکته در انتخاب يک ملک

قبل از خريد ملک در ترکيه و در هنگام بازرسي،مطمئن شويد که خانه سند مالکيت دارد و تمامي قبوض آن مانند آب،برق و گاز طبيعي،توسط مالک قبلي پرداخت شده باشد.يکي از سوالاتي که در هنگام خريد ملک بايد پرسيد در خصوص مقاومت ملک در برابر زلزله است که آيا اين ملک در برابر زلزله مقاوم مي باشد يا خير،زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد.همچنين در هنگام خريد آپارتمان در استانبول بايد به اين نکته توجه داشته باشد که همه چيز در اطراف خانه بايد مورد پسند شما واقع شود و به گونه اي به آن نگاه کنيد که مي خواهيد مدت زمان طولاني در آن زندگي کنيد.


انتخاب محله مناسب

تمامي محله هاي استانبول با يکديگر تفاوت دارند و محدوده قيمت آن ها نيز با توجه به منطقه به شدت متغير است.براي انتخاب بهترين محله بهتر است در شهر گشت بزنيد و محله مورد علاقه خودتان را پيدا کنيد . تصميم بگيريد که در کجا مي خواهيد زندگي کنيد.

اگر به دنبال خريدن ملک در اين شهر زيبا هستيد،مي توانيد به جزايرprinces که بخشي از ترکيه به حساب مي آيد هم فکر  کنيد.همچنين به اين موضوع نيز توجه داشته باشيد که خانه هاي ارزان هميشه در حومه شهر واقع شده اند و براي خريدن ملک در محله هاي بهتر بايد بيشتر خرج کنيد.بايد توجه داشته باشيد،هنگامي که خانه مورد نظر خود را انتخاب کرديد لازم است که با يک مشاور قابل اعتماد و حرفه اي مشورت نماييد تا شما را در اين مورد راهنمايي کند.در اين جا بست روم مي تواند انتخاب خوبي براي مشاوره دادن به شما عزيزان باشد.و اما بعد از همه اين ها و زماني که خانه مورد نظر خود را انتخاب کرديد،زمان آن فرا مي رسد که با سبک زندگي در ترکيه آشنا شويد.مواردي مانند زبان،کار و امور حقوقي که دانستن آن ها براي زندگي در ترکيه از اهميت بالايي برخوردار هستند.

 

اقامت در ترکيه با خريد ملک

در بعضي از مواقع ممکن است براي درخواست اقامت در ترکيه و يا حتي تمديد کردن آن با مشکلات مختلفي روبه رو شويد،اما با خريد ملک در استانبول اين مسئله کمي متفاوت مي شود.زيرا در بسياري از موارد با در دست داشتن سند مالکيت،مشکل اقامت نيز حل مي شود.

همانطور که اشاره شد،سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف به خصوص در زمينه املاک و مستغلات در ترکيه در حال رشد است و تعداد آپارتمان هايي که توسط خارجي ها در اين کشور خريداري مي شود روز به روز در حال افزايش است و شم مي توانيد اقامت ترکيه را متناسب با نياز خود انتخاب کنيد.

يکي از جذاب ترين اقامت ها در ترکيه،اقامت کوتاه مدت قابل تمديد است.اين نوع اقامت براي خارجي هايي که در ترکيه اقدام به خريد ملک کرده اند مناسب مي باشد.اين نوع مجوز معمولا به مدت يک سال اعتبار دارد و همسر و فرزندان زير 18 سال حق دريافت اقامت در ترکيه را به عنوان اسکورت دارند.

 

 

خريد ملک در استانبول با بست هوم

 

 

 

مدارک لازم براي اقامت

براي دريافت اقامت ترکيه مدارک مختلفي نياز است مانند سند مالکيت،بيمه زلزله املاک،گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه و بيمه درماني در خاک ترکيه براي هر يک از اعضاي خانواده.

اجازه مالکيت اين امکان را فراهم مي کند که فقط با خريد ملک در استانبول  در کشور ترکيه اقامت داشته باشد،اما از اين طريق

نمي توان تابعيت ترکيه اي را کسب کرد،مگر اين که  ارزش ملک خريداري شده حداقل 250 هزار دلار باشد.تنها در اين صورت است که مالک مي تواند در خواست تابعيت ترکيه اي کند.

در هنگام تمديد مجوز اقامت ترکيه با املاک و مستغلات بايد يک سند مالکيت وجود داشته باشد که اقامت بر روي آن اعطا شده باشد.و اين درخواست به شکل ديگري امکان پذير و مجاز نيست.در صورتي که پاسپورت ترکيه اي داشته باشيد و بخواهيد براي سرمايه گذاري اقدام به خريد ملک کنيد و يا قصد اقامت در اين کشور را داريد مي توانيد از خدمات مشاوره و کارشناسي بست هوم استفاده نماييد.

 

چنانچه که ميخواهيد پاسپورت ترکيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و کارشناسي ترکي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نکات کليدي خريد ملک در استانبول

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : خرید,ملک,در,ترکیه, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 14:25

آکادمي پزشکي دولتي سن پترزبورگ

آکادمي پزشکي دولتي سن پتربرزبورگ مچنيکو دوم(اسپسما) يک دانشگاه دولتي واقع در سن پترزبورگ روسيه است. اين دانشگاه يکي از قديمي ترين و بزرگترين دانشکده هاي عالي پزشکي روسيه است. دانشگاه در طول 112 سال سابقه خود همچنان به عنوان يکي از موسسات برجسته روسيه در زمينه پزشکي و آموزش متخصصان در زمينه پزشکي پيشگيري و باليني باقي مانده است. اين دانشکده اغلب به دليل تغيير نام در سال 1920 به عنوان دانشکده پزشکي دوم در سن پترزبورگ شناخته مي شود ، نسبت به دانشگاه پزشکي دولتي سن پترزبورگ ، که کالج پزشکي اول ناميده مي شود. اين دانشگاه در حال حاضر بزرگترين بيمارستان بيماري هاي عفوني را در سن پترزبورگ احداث مي کند ، عنواني که قبلاً توسط بيمارستان بوتکين کسب شده بود.

l4ca_x1.jpg

ان دبليو اس ام يو يک رسم طولاني در آموزش دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش از 35000 فيزيک دان از دانشگاه فارغ التحصيل شدند. از زمان شروع برنامه بين المللي در سال 1947 بيش از 3500 فارغ التحصيل بين المللي از بيش از 50 کشور وجود داشته است.

در حال حاضر اين دانشگاه 5000 دانشجو دارد. برنامه هايي براي اتحاد اسپسما با ساير مدارس براي تشکيل دانشگاه پزشکي ايالتي جنوب غربي وجود دارد.

اين دانشگاه در سال 1907 به راهنمايي عضو هيئت علمي ولاديمير بختروف تاسيس شد و توسط دولت روسيه از طريق وزارت بهداشت بر اساس قوانين دولت روسيه توسعه يافت.

تغيير نام ها

907–1920 - دانشکده پزشکي انستيتوي روانشناختي

1920–1936 - موسسه پزشکي دوم لنينگراد

1936–1946 - موسسه با يک بيمارستان شهري متحد شد و به نام ايليا ايليچ مچنيکوف برنده نوبل نامگذاري شد

)1946–1994 - موسسه بهداشتي و بهداشتي لنينگراد به دستور هيئت وزيران اتحاد جماهير شوروي (شماره 14077 از 22.12.1946

)1994–1995 - آکادمي پزشکي دولتي سن پترزبورگ (فهرست سازمان جهاني بهداشت ، چاپ 7 ، صفحه 329

)1995–2011 - اين دانشگاه به نام دانشمند بزرگ روسي نامگذاري شد (سفارش شماره 1307-p ، مورخ 22/12/1995

2011 – هم اكنون - آكادمي پزشكي ايالتي سن پترزبورگ به دانشگاه پزشکي ايالتي شمال و غرب تغيير نام داد ، متخصص ارائه خدمات بهداشتي و درماني به ناحيه فدرال شمال غربي فدراسيون روسيه (دستور شماره 609 ، مورخ 23 ژوئن 2011)

فارغ التحصيلان برجسته تحصيل در روسيه

پوارو آنوخين(1926)(سايبرنتيک، نظريه سيستم هاي عملکردي))

سرگئي اليزاروفسکي (1934) (جراح جنگ جهاني دوم ، دندانپزشک)

الكساندر پانوف (1928)

ايوان گورکيان (1930) جراح و دانشمند

 (پيشگام جراحي قلب)وازيلي کولسو(1931)

سرگئي مرداشيوف  (1930)

لئونيد پرشينينوف (1931) (زنان ، زنان و زايمان)

آناتولي پورتنوف (19142006) ، روانپزشک برجسته روسي

 (قهرمان جنگ شوروي ، دکتر)اکاترينا ميخايلوا دمينا (1950)

 (روان درماني ، سکسولوژي)لو شلگو (1971)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آکادمی,پزشکی,دولتی,سن,پترزبورگ, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 145 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 5:25

کسب درآمد

80z7_11.jpg

جديدترين دوره کسب درآمد در منزل

 

تدريس و پشتيباني:

استوديو طراحي سالار پورايماني

 
من سالار پورايماني هستم و اين متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بيش از 12 سال هست که طراحي جواهرات انجام مي دهم. من در اين صفحه به شما کمک مي کنم که تنها با داشتن يک لب تاب بتوانيد کسب درآمد کنيد. اين پروسه آموزشي تنها 30 روز زمان مي برد تا شما براي کسب و کار شخصي خود آماده شويد. در انتهاي اين آموزش مي توانيد درآمد دلاري داشته باشيد.
 
  • مدير و موسس استوديو طراحي سالار پورايماني
  • سالار پورايماني طراح و صاحب امتياز برند BOGINI
  • برگزيده جشنواره طراحي طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تاليف کاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر
  • مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريکس
  • نويسنده رمان نُرت کريستي (انتشار يافته در سايت کتاب راه)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : کسب,درآمد,از,طراحی,جواهرات, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 7:15

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين کرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشکلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود که هيچ از کل کل کردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل کار و زندگي اش را رها کرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌کرد. يک روز خوشحال و سرکيف بود و يک روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي کرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شرکت کننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در ترکيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمرکزتري کار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي که پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شکايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا که به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و کاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود که خودکرده را تدبير نيست.

ادرس يکي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از کجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به کارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار کرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و رکود و مشکلات اقتصادي که گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و کازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از کشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌کند.

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط بندي و روشن کردن ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم که “الف” کار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يک ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سایت‌های,شرط‌بندی,با,چه,حربه‌هایی,نوجوانان,و,جوانان,را,معتاد,قمار,آنلاین,کرده‌اند؟, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 2:16

خبرنامه